händelserik Lördag

Idag har det varit fullt upp. Skönt att inse att jag faktiskt har ett liv och inte bara sitter med datorn i knät (ja just nu gör jag ju det iof).
Kalaset var mysigt. Lite bilder:

Sötaste ungen i stan (även med skrapsår på näsan!!) sjunger imse vimse spindel


Fru K lagar god mat och vem är väldigt intresserad om inte.....


Idafisen så klart!! Vem annars?!


6-åringen in action!!!


TACK fam K för ett trevligt kalas!!!

På kvällen tog jag mig ett litet bad. Det var länge sedan. Skönt. Fast jag kommer inte sakna bubbelkoppen. Men jag MÅSTE ha ett vanligt badkar i min lägenhet!!!

MYS på hög nivå!!



mmm gott. Fast lite ont i tungan av all ananas!!



Kvällen kommer avslutas med Millenium på TV:n. MYCKET bättre än filmerna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0