en vacker plats till!!

Idag har jag ju varit på äventyr. Tog bilen och åkte världens längsta och krångligaste väg till Höganloft. Höganloft är en rastplats som ligger mellan södra och norra infarten till Tranås. Jag har varit där någon gång förut. Det är en häftig plats tycker jag. Man ser ut över nästan hela Tranås.


Den bästa bilden idag...tycker jag!



Hade en sån bra idé men resultatet blev inte som jag hade tänkt.




Det är en bänk som döljer sig under snön!!



Det var en vacker dag!



Det var skönt, mysigt, härligt och vackert på höganloft idag. MEN jävligt kallt!! Ska åka en varmare dag (typ i sommar) och ta lite fler bilder....som sagt det är ett kanonställe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0