Kalasdag

Idag har jag hunnit med massor. Vart på stan å köpt byxor å present. Varit hos fam K å grattat Fru K. Grattis Grattis!! Fick grillspett och jordgubbstårta. MUMS!! Å nya grillen funkade perfekt.

Måååånga bilder tog jag. När jag la in dem i datorn va det 96. Sen försvann några suddiga och dåliga på vägen....men en hel del blev det i alla fall. Mest på gullungen så klart men de andra fastnade också.

Här kommer ett urval.....det va inte lätt att välja kan jag säga.

Det var många treor i födelsedagen så 3 paket tyckte jag va bra ;)



Här står ju födelsedagsbarnet och grillar på sin nya grill!! Hon ser rätt nöjd ut!!


Själv la jag mig i vilstolen å tog kort på aktiviteten runtomkring :)


Herr K å Gullungen fick ta över på slutet


Klart att servera


A och Gullungen lekte krocka med huvetleken....
.....ingen fick hjärnskakning tack å lov.
Syskonkärlek eller....


Vackra sommarflickan S!!


Tjockis va med på kalas å fick träffa.....


....stilige Gus


fast Ida tyckte han va lite för på idag och sa ifrån.
haha hon börjar verkligen bli en gammal surtant nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0