ska det vara på detta viset??

Tycker du att det här är okej, ska det vara så? Va ska det det??

SVAR: NÄ Kan nån bryta min förkylningsförtrollning nu tack!! Är såå less på skiten. Inatt kunde jag inte sova utan låg å funderade på dagis-förskola.....kommer kanske ett aggressivt inlägg om det senare när jag orkar.
Var kan man köpa sig ett immunförsvar?? Behöver ett omgående innan jag blir knäpp i huvet på riktigt!!

Snart kommer iDa å då får jag i alla fall lite sällskap...eller ja hon kommer ju ligga i sitt rum å tryna men det är i alla fall en individ till i huset. Gjorde misstaget att läsa en deckare där mördaren ger sig på ensamma kvinnor i deras hem.....inte världens smartaste kom jag på när det va försent.

Idag är det i alla fall fredagsmys på G å jag är inte ens sugen på popcorn, då fattar ni hur risigt jag mår!! Nä jag ska chocka kroppen med massa frukt istället.....få se om det hjälper!! Fortsättning på mitt elände följer ;)








 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0