mobilbilder

hittade lite fina mobilbilder....

Det här kallas motljus...tror jag ;)
Borde verkligen gå en fotokurs!! Cool bild i alla fall tycker jag.


Det här kallas...vacker plats på jorden! Eller kanske slutet i tunneln som jag skrev om häromdan hihi



En annan vacker plats på jorden






Tjockis har vårkänslor....eller löss?!?!?!??


Just det glömde skriva om besöket i helgen. Faster å hennes karl kom å hälsade på. De var på husvagnsturné och svängde av till Tranås på vägen. MYCKET uppskattat!!! Trots att melodifestivalen va rena sömnpillret hade vi en trevlig kväll!! Tack för besöket å välkomna tillbaka!!



Medan Ida hade sitt tokryck lyckades jag fånga besökarna på bild....lite paparazzivarning jag vet ;) Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0