fröken effektiv!

Idag har jag minsann jobbat på bra. fast inte med det jag skulle. Jag skulle skriva IUP:er...men glömde alla jobbpapper på jobbet så det får bli imorrn!

Jag har ätit frukost, tränat (ja faktiskt), tvättat, sett på tv, promenerat med Ida, ätit lunch, läst bok, rensat jordgubbslandet (har en del blommor på plantorna nu äntligen så jag hoppas på många gubbar....snart!!) tittat på tennis, slutat tittat på tennis för det gick inge bra.

Vad ska jag göra nu då?? Jo lite hemmaspa med diverse krämer å lite filning på naglarna. Sen måste jag äta nåt igen....man blir hungrig av att göra så mycket. Sen ska jag lämna Ida och bilen. Somnar förhoppningsvis ovaggad inatt!


apropå saknaden igår...idag saknar jag bara människor som jag vet att jag snart (nåja snart eller sen) kommer att få träffa, och det är inte alls lika jobbigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0