dagen i bilder

Ja jag hittade ju lite bilder i mobilen också.

Dagen började bra med frukost:
Påminner mig om när jag jobbade på Arlanda. Bara pepsin som fattas ;)

När jag insåg att jag inte kunde gå på studenten deppade jag ihop lite men drog ut tjockis på en lugn promenad i skogen!! Vi hamnade där jag alltid hamnar när jag har bra musik i lurarna - tänkarbänken

När vi vilat oss en stund efter bergsklättringen (jag var svullen i halsen och Ida är gammal så det var en prövning även utan snö!!) hörde jag tjo å tjim nerifrån stan....studenterna. Då suckade jag lite till och gick hem.

Väl hemma insåg jag att mina regnkläder behövde tvättas. När jag tog ut dem ramlade några av Idas bajspåsar ur. Haha väldigt rena nu. T.o.m. dödskallarna höll på att försvinna.



Sen har det varit väldigt mycket fotboll idag.......trodde inte jag skulle vara så intresserad.....men lite spännande är det allt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0