skrutt - tisdag

Idag är det tisdag. Jag hatar tisdagar. Tisdagar borde helt enkelt tas bort ur almanackan. Den här tisdagen har dock bara varit lite skruttig. Jag jobbade länge, kan inte umgås med maken pga ryggen (kan inte sitta i vår soffa, är förpassad till kontoret och maken var inte helt intresserad av att sitta på kontorsstolen å se på min lilla tv....) MEN jag har haft det kul på jobbet. Har en ny kollega och vi har mycket att prata om, hinner knappt jobba hihi. Och jag fick handla mat och köpte räkbomb, och wienersemla med hallongrädde hihi. Ska jag handla ofta bli vi snart riktiga tjockisar. Körde lite bil vilket var väldigt länge sedan insåg jag!! Sista biten hem där det inte var plogat var det mer bilen som körde mig hem.

Jag har överlevt den här tisdagen och imorrn är det onsdag och jag slutar tidigt hihi. Men det är bara ryggen att ta itu med....vet inte vem jag ska ringa bara. Läkare eller kiropraktor. Jag har ju lite diffusa symtom och jag tror inte det är nåt för kiropraktorn men vem vet.....blir det inte bättre imorrn så ringer jag.....nån....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0