Nytt år!!

Ja, det nya året har börjat helt fantastiskt! Igår bara latade vi oss HELA dagen. Jag klev inte ens ur pyjamasen, underbart. Idag har vi varit i Jönköping och fyndat. Jag skulle ha en kamera och räknade med att ALLA julklappspengar + lite till skulle gå åt. Jag hittade en Nikon som ser väldigt proffsig ut men är enkel att använda. Mittemellan kompakt och systemkamera. Rea var det med så priset var överkomligt. Sedan skulle killen slå in den i datorn och där kostade den ännu mindre. Tackar tackar sa jag och köpte till 5 års garanti. Så nu jäklar i havet ska den hålla mer än 2 år.
Sedan har jag köpt den fiiiina klockan till kontoret. Ska visa bilder.....en annan dag ;)

Nu på kvällen har jag suttit på kontoret och bara myyyyst. Popcorn, morötter och dip. Mums.

Imorgon måste vi ta itu med huset.....vi har liksom "glömt" det senaste veckan. Storrengöring och bortplockande av julsaker står på "att göra listan". Men först ska jag ut och ta en massa fina kort!!!!!!!!!!!

aj löv 2010 (än så länge)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt faster min, då kanske du får fina kort med färg igen. Å slippa de svart rosa korten :P



Usch.. Jag funderar på om jag ska flytta någonstans där det inte finns några andra människor alls förutom mig själv.. Ut i skogen där de e varmt tror jag.

2010-01-09 @ 23:52:35
Postat av: Karina

fast i skogen är det nog inte såå varmt!! Jag vet skogen i Tranås!! DIT kan du flytta ;)

2010-01-10 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0