Tack Malou

Är hemma och ligger i horisontalläge med vetekudde på magen (ja det är DEN tiden i månaden)! Råkade sätta på tv:n vid 10 och där va Malou och pratade om min sjukdom!!! Var ju bara tvungen att se programmet. Det började med intervju med några av mina favoriter Nordman. Superprogram helt enkelt. Ni som känner mig, se detta inlägg så kanske ni får en liten bild av vad det är jag går igenom varje månad.

Igår var jag på väg till jobbet. Men halvvägs insåg jag att jag var tvungen att vända om. Det som va jobbigast var faktiskt att ringa till jobbet. Det börjar bli pinsamt att inte klara av att gå dit. De måste ju undra vad jag är för en ynklig person.....själförtroendet är i botten just nu. Och jag som sa för ett par dagar sedan att i februari skulle jag få en hel lön....det var länge sedan.

Igår sov jag bort hela dagen, det är bättre än att ligga å ha ont. Idag mår jag oförskämt bra. Helt ok faktiskt. Och ett par sekunder fick jag dåligt samvete för att jag är hemma. Sen kom jag på varför jag mår ok. Jag ligger ner 90% av tiden, har vetekudden på magen hela tiden och så är jag fylld med piller. Jag kommer snart få "läderhud" på magen pga all värme hihi. Men det är det värt. Jag mår ju OK!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud vad jag lider med dig. Jag tycker ändå att du verkar vara en kämpe. kram till dig

2010-02-05 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0