Söndagskalas

Idag har vi firat maken och hans brorson. Vi kan väl avslöja att ihop fyllde de 38 år!
Mycket trevligt var det. Å mätta blev vi. Smörgåsar och hembakat (bra jobbat M å D) och köpekakor bjöds det på. Jag gjorde en vintertårta och blev faktiskt nöjd!! Den smakade sådär tyckte jag men maken gillade den och det va ju det viktigaste!!



Här kommer lite blandade bilder från idag:

Födelsedagsbarnen:



Stooort paket



Farmor å Farfar



En Farfar till



En Farmor till å en Bo-ko fastnade till slut också på bild



Fasters gosetroll!!



Jag undrar vad de diskuterar för intressanta saker...



Den här bilden är härlig. Så mycket aktivitet:


I bakgrunden en smygfotograf, i förgrunden en make som larvar sig, en Ida som ser hungrig ut (ovanligt!!) Å en härligt glad svärmor. Underbar bild!!!

De blå kakorna var godast och finast tyckte jag!!



Tack alla närvarande för ett trevligt kalas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0