klocktrubbel

Jag satt på toa och såg att jag hade ett röstmeddelande i telefonen. Lyssnade av det och rösten sa "meddelandet mottogs klockan 14.32" Jag tittade på min klocka och den va typ 14:28. Tänkte bara att vad konstigt att jag inte hörde att det ringde. Lite senare satt jag i soffan och tittade på klockan...som visade typ 14.28. Min första tanke va "fan klockan kan inte vara trasig, den är ju NY!!! Och jag har varit väldigt rädd om den. Sen lugnade jag mig lite och tänkte att det är nog bara batteriet. Den har nog hängt framme i butiken länge.... Jag klämde och kände och drog ut den lilla "knappen" tryckte in den, ändrade tiden tryckte in igen och höll på.
Jag va nervös när det inte fungerade så jag åkte till klockaffären här i stan på kvällen. När jag klev innanför dörren sa jag typ "Hej jag har en klocka här som jag fick i julkla......" Samtidigt plockade jag fram klockan ur fickan och tittade på den. Den tickade på som vanligt. Snacka om konstigt. Lite skamsen gick jag därifrån och tänkte att hon i affären trodde nog inte att jag va riktigt klok....men det bjuder jag på!!



Den ljusblåa är min!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0