Semestern....

.... fortsätter. Jag som tänkte vara hemma å bara lata mig....har varit hemma ca 12 timmar i sträck. Men jag har haft det riktigt bra så jag ska inte klaga!! Har spenderat lite tid på landet, haft besök av bror å brorsdotter. Vi har bl.a varit på Astrid Lindgrens Värld och på Busfabriken i Norrköping. Underbara dagar. Tack D å T!!

Idag har jag påbörjat baket till mina kalas....på tiden kan man tycka....snart, snart, blir jag tant!
Jag brukar älska att fylla år....men denna gången har jag tyckt det är liiiite jobbigt. Men nu är det närmar sig är jag lika barnsligt pirrig som jag brukar hihi.

Bilder kommer när jag är hemma i småland igen....mammas dator är inte seg....den är SKITSEG!
jävla skräp som Norrlänningen brukar säga!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0