baka baka liten kaka

eller rättare sagt 7 sorters kakor. NU är jag färdig. Det bler ganska bra faktiskt. Är mer nöjd med vissa kakor än med andra. Jag kör efter mottot "det ska synas att det är hemmagjort". Vilket pappa konditor har diverse åsikter om t.e.x. när det gäller storlek på kakorna. Jag tycker inte att det gör något att vissa är små å vissa e stora, då får man ju välja som man vill, men han håller inte riktigt med haha. Bilder kommer som sagt....sen

Imorrn skall det bakas tårtbotten.....intressant, jag har aldrig gjort det själv. Brukar köpa färdiga, men nu ska jag ju krångla lite extra å ha en fyrkantig tårta så då blir det till att baka själv......

Mycket bak har det blivit senaste dagarna, men oxå lite semestermys. Igår var jag å hälsade på politikern ute på landet. Ja....han bor VERKLIGEN på landet. Lååångt till närmsta stad/civilisation. Men vi hade en härlig dag, fika, hundpromenad, kinamat, fönstershopping....å en massa skitsnack så klart. Tack P å F, vi gör om det snart!!

Idag har jag varit med Lilla Mamman på sjukan, sen va vi på panduro å så käka vi på Taco Bar. Som förr i tiden :)
Mycket mysig dag det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0