humörsvängningar

Hur kan man gå från att vara i full harmoni med sig själv och livet till att må som ett ruttet ägg. Idag har jag verkligen insett hur tråkigt jag har det! ALLA andra har ett liv. Jag sitter här å bara väntar....på vad? Ingen aning. Det gick bra de första veckorna men snart orkar jag inte mer. Jag har insett att det tär mer än jag först trodde. Allt är bara SÅ ....trist :(

Att vara påhittig, impulsiv m.m har jag alltid trott är bra egenskaper....men de senaste veckorna har jag insett att det inte är det. Jag vill att saker å ting ska ske helst igår men senast idag!! Annars blir jag otålig å sur (det är jag idag!!). Å imorrn är det tisdag. Hoppas skittisdag har bytts ut mot skitmåndag den här veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0