kontoret är KLART!!!

Trodde knappt denna dag skulle komma....men NU är det klart. Och så bra det blev!!!

Här kommer en bildkavalkad.


Före:




Efter:





Det är detaljerna som gör det:

Silvrig lampknapp       
 

Coola knoppar


Ljus....grej!!



Närbild på tapeten......


Som enligt katalogen var en "Grafisk, manlig kollektion". Tur att det blev lite rosa i rummet också ha ha.

Stort TACK till maken för all hjälp. Utan dig hade jag fått jobba i flera veckor till!!!!!

Och Tack till Herr K för lån av grejer och hjälp med sågning!!


Jag är helt slut men LYCKLIG!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

snyggt!ja har en rosa handväska du kan få hihi!!!

2009-09-06 @ 08:07:30
Postat av: Fia

Va snyggt! Och va pyssliga ni är! Du kan komma hem till oss o pyssla lite också om du vill ;)

2009-09-06 @ 10:34:34
Postat av: karina

Malin: nja rosa handväska...vet inte nån måtta får det vara!!



Fia: Jag tyckte Patrik kunde komma hit å göra en altan!! Vi kanske kan byta tjänster.....eller nä föresten jag ska ALDRIG spackla en vägg till i hela mitt liv. Återställare däremot är ganska bra!!

2009-09-06 @ 10:43:05
Postat av: Anna

Vad fint det blev!!

2009-09-06 @ 12:42:24
Postat av: karina

TACK Anna. Snart får du se det på riktigt!!!

2009-09-06 @ 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0