back in Svedala

Jaha. Nu har vi återkommit från värmen till.....ganska härligt väder här med måste jag säga. Solen skiner och de är en riktigt härlig höstdag. Vi har haft det underbat bra på kreta och jag komer skriva mer om det vid ett senare tillfälle (....kanske). Vi är hos mamma och pappa och ikväll kommer bror med familj och hälsar på. Ska bli väldigt mysigt att träffa dem, det var ett tag sedan. Imorrn ska vi ka hem och hämta hundarna äntligen!! Vi får väl se hur tjocka(....förlåt välmående) de är denna gången!

Det är konstigt hur fort man väjer sig vid saker. Imorse när vi landade gick jag på toa och tittade mig förvirrat omkring och tänkte "men var ska jag slänga papret....just det i toan!!". På kreta får man inte slänga pappret i toan för ledningarna klarar inte det så man slänger det i en liten behållare brevid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0