vadå vila??

Den här helgen har jag varit väldigt produktiv. Igår städade jag nästan hela dagen. Jobbigt men fint blev det, t.o.m. maken märkte skillnad ;)
Idag har jag redan hunnit med att jobba 2 timmar. Mycket bra för att vara jag. Men nu känner jag att det får vara nog med nyttigheter. Trots att jobbhögen är ganska stor....men man måste ju vila lite under helgen också eller hur?! Och jobbhögen försvinner ju inte, det behöver jag inte oroa mig för ha ha. 
Jag som skulle göra lussekatter i fredags....har inte börjat än. Och pepparkakor. Hittade lite sköna ritningar på pepparkakshus på nätet igår....kanske bli en by till slut i alla fall. Jag måste ju ha lite att göra imorrn. Då är det dags för tv och datafri måndag igen. Ingen av oss ser fram emot det men som sagt det är väl ett tecken på att det verkligen behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0