Sköna Fredag den 13:e

Jag brukar ha bra dagar fredag den 13:e. Så även den här. MEN lördag den 14:e ....... ingen bra dag. Så imorgon ska jag nog inte gå upp ur sängen alls hihi.

Jo det ska jag för vi ska fika på stan och kolla in nya Fun Center eller vad det hette. Nån form av spelhall. Ska bli kul!

Apropå sköna fredag. Här sitter jag nedsjunken i soffan ( i paltkoma), har ätit supergod fläskfilé och tittat på dobidoo. Nu bloggar jag lite och lyssnar på gudomlig musik (cornelis och taube). Jag har det ganska bra!! Maken sitter brevid och han ser inte helt deppig ut framför sitt nya tv-spel!! Och vovvarna har smugit sig fram å ligger på mattan båda två (busar). Det är lugnt och skönt i Familjen Blomqvist Nordlunds hem!! Och två hela dagar att bara lata sig (denna helg får vi dock inte vara lika tråkiga som förra, då dör vi snart av tristess)!!




Mumsfillibabba va det kan jag lova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0