November

är en fullspäckad månad. Det är APT:er, utvecklingssamtal, föräldramöte, kurser och diverse träffar, vi har haft stängningsdag.....å jag är helt slut. Som tur är blir det lugnt i december. I alla fall på jobbfronten men då kommer allt mysigt (INTE om du frågar grinchen jag menar maken) julstök. I år ska jag inte bli aggressiv och elak (vet jag inget om) utan planera lite bättre. Och inte göra för mycket (lycka till). Ska bara göra sånt som e kul. Baka, åka på julmarknad, ta fram tomtar!! Började göra julkort häromdagen....men det var inte så kul. Är helt sönderscrappad efter albumet jag gjorde till guddotterns ettårsdag. Har ingen lust med papperspyssel (trodde aldrig DET skulle hända) men jag är mer inne på att baka.......vi får väl se hur det blir. Och förlåt till alla på förhand om ni inte får några julkort i år!! Kom hit å hälsa på så kan ni få lussebullar eller saffransknäck i stället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0