"Julen är här"

Detta är det mest underbara sång jag någonsin hört. För 20 år sedan kom den och den får fortfarande håret att resa sig och underläppen att darra.....jag har bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik. Det jobbiga är att när den här kommer kan jag inte sluta böla.............. suck

Jag har även en annan otroligt bra julsång. Det är också Sissel (Queen of Christmas) och hon sjunger på norska. Den heter "Jeg er sa glad hvar julekveld". Jag fattar inte texten riktigt det är något med jesus.....men den är såå fantastisk!!! Finns den på svenska tro???

Kommentarer
Postat av: malin

tja igen finns på svenska men igen gör den som sissel,,

2009-11-28 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0