krångel

Idag har det varit mycket krångel. Ryggen krånglar....körde nog för mycket bil i Söndags. Magen krånglar (tur att jag har mina tabletter). Jag är sååå trött (det blir krångel för jag har mycket att göra, men sover mest).

Jag skulle göra klart dopinbjudningar, då krånglar det för bilderna är har inte tillräckligr bra kvalite (typiskt när vi väl fick barnet att se lite glad ut!). Ny fotosession på fredag.

Nu ska jag inte vara deppjeppe mer. Det har varit bra saker idag också. Vi hade en bra dag på jobbet. Solsken och promenad till lekparken, mycket uppskattat av både stora och små.

Vi har haft fikagäster här idag, alltid lika trevligt.

Jag har pluggat teori idag med (heja mig).

.....och så är det ju ganska skönt att sova.....glöm inte att mitt motto är: skjut upp idag vad du kan göra imorgon!!

Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0