sport bara massor utav sport!!

Vad mycket underbar sport det är på TV nu för tiden. Såg just rysaren i handbollsVM Sverige vann över Spanien. Vilken otrolig målvakt, Johan Sjöstrand !! Det är häftigt att se!!

I helgen som gick såg jag på en massa skidskytte. Det är en spännande sport!! Jag kan tänka mig hur nervigt det är att stå på skjutvallen inför sista skyttet. Vilken puls!!

Och Anja. Många glömmer bort henne bara för att hon inte alltid vinner. Men hallå hon är ju fantastisk!! Hur mycket kan man kräva av en stackars tjej? Och i helgen VANN hon. Heja!

Och nu efter handbollen börjar idrottsgalan. Programledaren Peter Settman är en man som jag tycker om. Eller ja, jag känner ju inte honom men jag tror att jag skulle tycka väldigt mycket om honom om jag kände honom. Oj vad rörigt det där blev, jag ville bara säga att han är sååå bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0