nattsuddare

Igår var vi hos familjen K. Vi skulle bara äta lite lätt och spela lite sällskapsspel.......klockan 3.30 klev vi innanför dörren hemma igen. Hihi tiden går fort när man har roligt. Det roligaste och viktigaste av allt - JAG vann!! Tack familjen för en trevlig kväll/natt.

Jag hade tänkt att gå upp tidigt imorse så att jag inte skulle ha så stora problem att gå å lägga mig ikväll (Söndagsångest). Det gick.....inte alls. Klockan var närmare halv ett när jag kravlade ur sängen. Sedan har jag glott på skidskytte (alltid lika spännande), bandy (VM-guld!!) och handboll (skit också!) samtidigt som jag har suttit på kontoret och pysslat med mannens födelsedagspresent. Första gången jag lyckas få honom riktigt nyfiken haha!! Hoppas han inte har alltför stora förhoppningar bara.

Jag är stolt och otroligt glad! Det är nämligen så att jag (ja, mannen också) har blivit tillfrågad om att bli gudmor till familjen K:s söta lilla flickebarn. Å vad jag blev glad, tacksam, överraskad, stolt, förvånad....ja mycket på en gång. Jag hoppas de inte ändarar sig bara innan det är dags!

Imorrn är det måndag! Ny vecka, nya utmaningar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0