nostalgitripp

Ja vad passar bättre en dag som denna, sista dagen i detta decennium. Tack vare spotify hittar jag massa gammal musik och till den gamla musiken hör en massa gamla minnen. Just nu lyssnar jag på The Cranberries, det var länge sedan, och minns min käraste vän som inte finns med i livet längre. Tänk att jag snart har levt utan henne i 10 år. Det är ju helt sjukt. Jag kände henne bara i typ 5. Tänk att man kan känna så starkt fortfarande. Jag kan tänka på henne utan att börja gråta (nästan) men jag tänker fortfarande på henne VARJE dag. Mitt liv består av 2 delar. Före och efter. Nu när "efter" har varit dubbelt så länge som "före" känns det bara....konstigt. Att en människa kan sätta så djupa avtryck i mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0