söndag!

Lugnet har åter lagt sig på Bäckagatan. Besökarna har åkt och maken kommit hem. Nu är allt som det brukar igen.

Jag har haft en jättemysig helg med mamma å pappa. Idag avslutades besöket med tårtkalas. Familjen K å svärmor &co var också inbjudna. Så här såg tårtan ut!!



Det syns lite dåligt på bilden men tårtan skimrar i guld!! Jag hade en helt annan idé från början som gick åt skogen, men resultatet blev helt ok. Och för en gång skull smakade tårtan helt ok. Jag gjorde allt för att den inte skulle bli för söt eftersom sockerpasta är vääääldigt sött. Jag hade chokladbottnar, drottningsylt, marsánkräm, vispad grädde utan en gnutta socker eller vaniljsocker.

Jag fick en massa paket också jippiiii
Bland annat denna fina ved.....hämtar.....sak. SÅ fin!!!




Mysigaste presenten var nog ett uppträdande av Barnen K. De vet att jag älskar Emil. När de kom hade de Emil och Idakläder och lite senare sjöng de 4 Emilsånger. Det var ett riktigt avancerat uppträdande. De hade visst övat som bara den hemma. Och så ville de ge det till mig i present. Vilka underbara ungar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0