semester from hell

Ja alltså det började bra med fullpackad bil och höga förväntningar. Solen sken när vi kom fram och allt var jättebra. Sen vaknade vi på lördagen av att regnet öste ner. Jag mådde lite illa hela morgonen och förmiddagen. Åkte ändå till Smögenbryggan och skulle kika lite i bodarna. Det blåste storm och man fick nästan hålla i sig för att inte ramla i plurret. T.o.m jag tröttnade på bryggan och ville inte vara kvar (har aldrig hänt innan). Trots blåst och illamående satte jag mig i båten till Kungshamn. Det var riktigt roligt. Jättehöga vågor som sköljde över oss i båten (tur att jag hade regnjacka). Det var även en galning som vindsurfade. Det såg livsfarligt ut. Det gick FORT. Jag var inte länge i Kungshamn heller utan åkte snart tillbaka till campingen.
På kvällen skulle vi grilla och ha det mysigt. Jag låg i stugan och spydde.....
Mår fortfarande inte helt bra, jag kan inte komma på vad felet är. Jag hade inte ätit något konstigt, åt t.o.m en stadig frukost i lördags å i fredags åt jag inget konstigt. Jobbigt var det i alla fall.

Innan vi for hemåt tog vi en tur till på bryggan, och jag gjorde några fynd. Idag blåste det inte fullt så mycket. Har inte fått i mig en enda smögenräka...får bli en annan gång.

Regniga bilder kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0