ont............aj............aj

Stel i benen och öm i händerna. Det är resultat av dagens renovering. Nästan allt fulrosa är borta. Så skönt. Får se hur det ser ut imorgon - i dagsljus. Imorrn skall det målas igen och tapetseras. Sen är det bara golv och lister kvar....gäller att se positivt hi hi. Jag hade som plan att vara klar imorrn kväll men eftersom jag inte har beställt det nya golvet så blir jag nog inte det. Egentligen bestämde vi (jag) i fredags att det var för dyrt med nytt golv. Men idag när jag tittade närmare på det befintliga så är det såå fult. Och ska man göra om så ska man. Inget fuskande (ok lite fuskande).

Idag har vi varit på IKEA och shoppat billigt!! Jag är otroligt nöjd. Återigen blev det inte som jag hade tänkt men det gör inget det blir ju kanonbra fast på ett annat sätt. Det borde vara mitt motto "Man kan väl ändra sig" för det gör jag ofta. Och får nya idéer. Den fina stolen jag suktat efter så länge och som skulle inhandlas idag var inte skön att sitta på. Och eftersom jag har tänkt sitta ganska mycket så fick det bli en annan. Mycket billigare, mycket plastigare, mycket roligare....och mycket rosa  hihi. Bilder kommer när kontoret är klart!!

Jag fyndade även en hurts för 59 kr. Helt ok tycker jag!! Lampa, laptopunderlägg, stol, underrede, 2 hyllor med konsoller, trådpapperskorg, hursten, och nåt mer som jag har glömt för under 750 kr. Som hittat!!

Och just därför känns det som att jag kan köpa det nya golvet med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0