13 augusti

är det absolut bästa dagen på hela året. För det är MIN dag!! Hihi.

Jag  har haft en jättebra födelsedag hittils (och bättre kommer det att bli för jag ska baka muffins!). Maken väckte mig med sång, paket å en kopp te!! Myyyysigt. fast det va lite tidigt så när han åkt till jobbet somnade jag om...typiskt.

När jag kom hem hade jag fått en jättefin present!! En liten vit TV. Tjohoo nu ska det spacklas och fixas å grejas så kontoret snart blir färdigt. Fast det dröjer ett par veckor för imorrn ska vi till västkusten och nästa helg kommer lilla mamma!! Men SEN ska det spacklas tills jag spyr på det!! Det kommer bli såååå fint!

Har även fått fina kort och sms idag. Tänk att folk kommer ihåg lilla mig på min födelsedag. Det värmer i hjärtat!

Nä just det muffins var det.............

Kommentarer
Postat av: Carina

STORT GRATTIS!!! Hoppas att ni får det bra på västkusten och att det inte kommer så mycket regn. Har min sista semesterdag idag så på måndag är det bara att börja slita igen. Många kramar och hälsa Joackim.

2009-08-14 @ 10:25:43
Postat av: karina

Tack tack. Hade väl inte nån jättekul semester. Men men....

2009-08-16 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0