dagens musiktips

Det var länge sedan det kom ett musiktips......jag lyssnar ofta på samma skiva tills jag är dötrött. Men det finns några som aldrig tråkar ut mig.

En helt underbar skiva är Timbalands "Presents - Shock Value" Och den bästa låten är helt klart "Give it to me" Med Nelly Furtado och Justin Timberlake

Tyvvärr blev den sönderspelad på radion men jag ÄLSKAR den!

Min musiksmak är minst sagt....varierande. KENT, The Ark, Nirvana, Gwen Stefani, Nordman, Maja Gullstrand, och Timbaland är de skivor jag lyssnar på mest.

Masn kan tycka att jag kanske borde lyssna på nåt nytt nån gång....ja det finns skivor jag är sugen på men det blir inte av att jag köper dem. Sedan kommer jag på dem flera år senare och köper dem då!! Men lite nytt i skivhyllan kan ju inte skada, Ska kanske ut på en shoppingtur när lönen (inklusive löneförhöjningen) kommer. Ska nog unna mig (å maken som nog är RÄTT så trött på mina ca 10 skivor) lite nyheter i cd-spelaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0