Soldatänka och 95 år gammal....

...det är jag just nu. Mannen åkte ut i skogen för några timmar sedan och ska leka av sig lite (jaja övning heter det officiellt). Jag sitter här i soffan och mår för tillfället ganska ok. Men sedan reser jag på mig och ska typ gå på toa (vilket tar ca 10 minuter å toan ligger 3.5 meter från soffan) och sedan dunkar det i magen igen, eller axlarna, eller i ryggen. Därför känner jag mig som om jag vore ca 95 år gammal. Jag är inte såå rörlig för tillfället. Men humöret är på topp. Det kan ju bara bli bättre fr.o.m. nu!

Imorgon är det 60års kalas på schemat. Hoppas jag är så pass pigg så jag kan närvara. Jag blev riktigt stolt över paketet och kortet. Jag tror att Djurgårdsfanatikern blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0